Friday, May 18, 2012

MEI 2012: Kembali mengaji di Menara
Assalamualikum dan salam sejateras ( salam ni maksud dia sejatera , aman dll nape nak ulang2 kan )

Daripada bertateh, merangka dan berjalan nampaknya Blog aku ni semakin dewasa tapi malangnya masih tak de pengunjung hehehe tak pe lah slow and stady, lagi pu aku bukan ada peminat pun.

Dalam bulan ni banyak gak perkara best yang berlaku baru baru ni aku dapat tawaran masuk Open University Malaysia untuk course Bechelor Degree in Technology Management intake mei 2012, aku memohon dan terpaksa masuk melalui flexable entry di mana aku dikehendaki menduduki exam utk syarat tambahan nak masuk university ni. Soalan boleh tahan gak susahnya.
Alhamdulillah lulus periksa cukup cukup makan. SO back to School lah aku semoga dapatlah kiranya aku habiskan study ku ni tak lah undergraduate sepanjang hayat di Matrix kehidupan ini.

Dan bulan Mei ni Blog MistisFile dibuka semulah turus aku jadi follower aka jigger. Boleh lah layan info lougekeeper nak guna apa info2 ni aku pun tak tahu harap2 dapat juga menikatkan sedikit keimanan ku.

Sampai bertemu lagi
F.I.Q

No comments:

Post a Comment