Friday, April 13, 2012

Assalmualikum semua
selamat datang kembali kepada sesiapa yang sudi melawat semula Blog Hina ini hehehe
hari ni jam 12 tengah malam friday 13th April 2012 aku baru je close account FB aku.

Sebab utama aku tutut Facebook aku pasal kerja sama antara israil dan FB google lah pasti korang jumpa. walaupun bende ni dah lama orang tahu tapi lawatan President Israil aka zionis benar2 membakar semangat aku untuk tutup AC FB, anyway ada gak aku kempen2 tapi nampaknya hanya 2 , 3 kerat je yang join aku tutup AC FB on friday the 13 ni, Tak pe lah hak masing2 kan lgi pun gmail blogspot ni pun semua hak dorang gak tak leh lari... eerr bolah lari sebenarnya saja tak nk betul tak.

ok utk post yang akan datang aku nak bercerita tentang kenapa blog ni di panggil my Qatura Empire Garden , siapa Qatura .... apa kaitan dengan bangsa nusantara melayu, dusun, kadazan bajau ....... apa kaitan dengan bangsa yahudi atau The Lost Tribe Of Bani Israil nanti aku akan bercerita

PS: Aku akan gunakan Aku sebagai kata ganti nama , memang nampak kasar sikit tapi ye lah Aku ... Saya .. alaaa sama je I gak maksud dia

bawah ni gambar yang menyebabkan aku tutup ac FB aku

Oh ya lupa lak nak cerita pasal gempa bumi di aceh pada rabu 11th April 2012 masa cuti pertabalan yang di pertuan Agung Malaysia menarik gak nak kupas ni, Alhmdullilah tak di sertai dengan tshunami kan, ...arrr tapi nanti lah besok kalau dah cukup info aku update

sampai sini ja dulu Walikum mus salam

4 comments:

  1. Tak de org nk comment aku try comment panel ni jadik tak hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum..wrt, wahai Ibni Qatura. Hamba bangga dengan semangat tuan menentang Israel. Marilah kita sama-sama berusaha menentang kezaliman, kesyirikan, kekufuran dan segala bentuk kejahatan dengan sedaya upaya kita dan dengan cara kita masing2 asalkan cara kita berlandaskan perintah Allah s.w.t. dan RasulNya s.a.w. Sila tuan teruskan cerita tentang kisah Ibunda Qatura. Hamba sedang menantikannya.... Sekarang Hamba sedang fikirkan caranya untuk memasukkan kisah Ibunda Qatura dalam kisah Ayahnda Ibarahim a.s... agak sukar bagi hamba yang lemah ini. Semoga tuan dapat membantu....wassalam.

    ReplyDelete
  3. Wa a lai kumssalam wbt terima kasih kerana bertandang, Insyallah saya akan cuba, masaallahnya jigclue2 yang ada masih diragui kesahihan nya jadi bilah sumber itu dah dapat 75 % unsur2 kebenarannya baru aku paparkan kat wall ni, kalau tak sia sia dapat dosa free menyebarkan cerita metos palsu

    sekali lgi anaknda bertuah Tq banyak2 lah ye

    ReplyDelete
  4. Kita mesti berani berkata benar jika kita yakin di pihak yang benar, berani mengaku kesalahan jika benar kita bersalah.

    Selalunya sebagai insan@manusia, kita tak dapat lari dari buat salah & silap, yang penting kita niat untuk belajar dari salah silap kita tu seterusnya belajar perbaiki salah silap yang telah kita buat tu.

    Hamba mohon maaf jika ada salah silap.

    ReplyDelete